14 september

Nu är min nyktra helg slut.
men jag har haft riktigt mys&riktigt roligt.

Igår började det med att vi stog ochvar parkeringsvakter
i ca 2 timmar.. jag spångan kim& ante, och det var kallt !

åkte hem någon gång efter 2. trött som jag var så sov jag.
sen fick jag sällskap av carro emil fille ante


  
  
  
 (snygga strumpor emil!)




People talk about the guy
Who's waiting on a girl..

There are no holes in his shoes
But a big hole in his world..
Hmm..

and maybe I'll get famous, as man who can't be moved,
And maybe you won't mean to but you'll see me on the news,
And you'll come running to the corner...
Cos you'll know it's just for you

Going back to the corner where I first saw you,
Gonna camp in my sleeping bag I'm not gonna move.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0