10 september

hur ska jag börja på detta inlägg? Bara skriver men raderar hela tiden´!

vi skulle gå på stan, men istället satte vi oss och åt.
jag josefin & carro.. vi tänkte fortsätta att gå efteråt.
för att åka hem några minuter senare. men istället
blev de en fika på fräcka med hubbe&adel. kallt
men mycket trevligt.

så imorgon ska vi ta tag i det som vi inte hann med idag.
dvs allt.

Vi pratar även om att träna.. men heidi.. hur orkar man
träna efter ca 4 timmar på stan? hah. men jag vill !
så jag antar ja får ta mig orken.. men.. då tänker jag såhär
Puls medel? Jag, malin?! Med den sämsta konditionen
någonsin.. det tar emot alltså.

Nu ska jag lägga mig och titta på tv. om jag inte fastnar här.


Kommentarer
Postat av: Heidi

haha! jag orkar lika lite så det så! ;)

2008-09-10 @ 21:20:56
URL: http://heiiiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0