Gårdagen

Efter att ha suttit i pyjamas hela dagen, velat som aldrig förr så tog jag mig i kragen och tog mig till Josse. väl där fortsatte velandet, vilken fest skulle vi till, vart skulle vi förfesta? Slutade med att vi tog den närmsta lösningen och gick upp till josse iallafall.

Kvällen fortsatte sedan med att jag johanna josse fick springa till bussen. (som  vi missade) så då var det bara att fortsätta småspringa till stan. väl där hinner vi med bussen. Tur.. trodde vi iallafall.

Vi går av vid pressbyrån. Bara att de visar sig att det är fel pressbyrå, eftersom att vi åkte med bussen åt fel håll!

så då var det bara att börja promenera ennu mer. vi gick inte lite heller! Väl framme, så visar det sig att vi helt enkelt får vända om, och gå tillbaka till stan. tillsammans med alla andra. Det slutade med att vi gick upp till Jeppe.
Jag tog sista spårvagnen hem, och gick upp till min granne som hade fest innan jag gick ner för att sova.

Men alla kvällar har dess höjdpunkter.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0