28 oktober

Detta tänkte bli ett klago-inlägg. men kände att jag inte riktigt orka. Har bara en sak att tillägga, Varför kan inte dessa lov komma med en massa positiva överraskningar ? Det är bara tisdag och jag borde inte känna såhär..

gick runt lite på stan med alle carro linnea & ida, så solade jag&carro. hon åker till gotland imorgon och är borta rästen av lovet. Det känns tråkigt. mycket. Något positivt denna vecka är iallafall maskeraden på lördagen. Heidi på något sätt kanske du har räddat mitt lov!


Jag kommer vara så skoltrött när jag kommer tillbaka. Då ja inte får vila upp mig.



Those eyes of yours don't shine like they used to





utom räckhåll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0