Mår som man förtjänar, som de brukar heta..

Vaknade upp flertal gånger i natt med sprängande huvudvärk, som fortfarande var kvar när jag steg upp imorse. Det är vid sånahär tillfällen man får ångra gårdagen. Och som man tänker "jag ska aldrig mer dricka alkohol"

Orkar jag med en kväll till? Förr hade jag inte ens tvivlat. klockan är ju väldigt lite så förhoppningsvis får jag upp mitt humör. Fast varför känns det som om festa är det sista jag vill göra. och att jag väldigt gärna skulle föredra mys istället? Vad har hänt med mig? .. jag måste erkänna. Det är inte lika kul längre. inte alls. 17 år en väldigt onödig ålder som man lika gärna kan hoppa över.

  
 
 

Om man kanske borde ta och äta frukost..
dock lockar sängen något enormt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0