It's cold outside, but between us It's worse in here

Snö! Ja, efter att ha tagit på oss luvan (jag carro josse) Varje gång vi gick från hus - hus i stan, så ser vi det snöar. och Jag tog inte på mig luvan. aldrig. inte första snön. jag tycker det är sjukt. Vinter? Redan? Jag har inte riktigt förstått.

Jag ida josse carro åkte hem till mig på kvällen, testade kläder inför imorgon ;) Förörvrigt var jag helt inställd på att det var lördag idag när min mamma kom in i mitt rum klockan Halv 8. "Det är lördag idag va?" "Va vart ska du?" "ae jag tror jag måste sova mer"

Känns fortfarande som det är lördag, om inte söndag!


Bev sent inatt. jag & josse tog oss i kragen och åkte iväg..
& Nu måste ta tag i mig själv och börja fixa, Ner till stan & ikväll är det Ös.



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0