I'm so happy, I'm so glad that I got you









Dagen har spenderats med en av mina bästabästa.
Hon kom hit till mig direkt efter skolan, vi åt mat.. och
begav oss sedan mot stan. kom hem med 2 tröjor/jacka.
om nu någon finner det intressant. Tog bussen för att
fika på kungsgatan. Slutade med att vi satt ute i regnet.
Dock var de mysigare än vad det låter. men blev rätt kallt.

..   på det fick jag sitta ute ytterligare i 16 min för
att vänta på en spårvagn. Ibland är man allt dum.


Efter att ha varit i skolan 2 timmar denna vecka, så är
det nu helg igen.. Jag kommer nog aldrig sluta undra
var all tid tar vägen..

Vet inte om min hälsa är med mig,
men mitt humör är åtminsone det! Och de brukar va det
som räknas.. Jag hoppas på en kanon-helg. & jag tror det
kommer bli en kanon-helg med för den delen.


And you're singing the songs Thinking this is the life
And you wake up in the morning And your head feels twice the size..

Kommentarer
Postat av: linneaaaa

möte för oss lite högre ställda du vet ;)

2008-10-03 @ 12:24:33
Postat av: pajen

I'd like to thank you, and thank you means merci

merci my little way of saying thanks,

merci to me and yooouuu

2008-10-04 @ 17:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0