5 oktober

Jag har längtat efter nån att prata ut om mina upp&ner känslor med hela dagen. Kan knappt hantera dom. Ena sekunden känner jag mig helt överlycklig, andra tvärtom. Jag har längtat efter josefin! Så snart ska jag ta mitt pick & pack och bege mig till henne och sova där. Nästan för mysigt för att vara sant.


josefin, säger:

men jag vill ju fna ha såndär.. vet inte vare heter

josefin, säger:

blomkål!

josefin, säger:

asgott

blomkål & dipp?


Jag har iallafall varit och solat också. nu måste jag in i duschen så att jag kommer iväg någon gång.

I will try to be there for you
If I can, what if I can?

Kommentarer
Postat av: loppan

förstår om du vill prata med nån du känner bättre men jag lyssnar alltid. efter alla gånger du fått höra om mina problems ;D

2008-10-08 @ 15:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0