27 oktober

Frågan är vad jag gett mig in på. Lovskola? Jag börjar undra om det är något slags skämt.. Idag var jag inte där längre än i 1 timme. klarade inte av det. Gick istället hem och fortsatte sova med Josse..

Strosa omkring på stan med heidi&carro.. sedan var det dags för träning. men både jag och josse blev nog lika besvikna när de visa sig att korten hade gått ut.. och jag som hade gånger kvar. Förklarar bara hur lite jag tränar. Nu kan jag iallafall inte ha dåligt samvete för jag aldrig går dit... för nu äger jag inget kort.


Imorgon ska jag försöka ta mig igenom hela dagen från 8 till halv 1. Jag hade behövt det här lovet.


What If .



Fool me into believing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0