20 oktober

Idag åkte jag ner till stan för att umgås med min blivande 18åring på hennes 30minuters rast. men blev att jag stannade kvar tills hon slutade vid 6 så strosa vi omkring lite på stan. båda lika trötta. Men hon är min mysis.

För att skriva om ingenting som rör mig så firar heidi & linus 2 år idag, helt galet! grattis!
och imorgon är det josses dag. Varför ska du bli så stor gumman :)

Annars då.. pratade med emmis om att fika imorgon så hoppas ni tar er tid tjejer.




Pick me up Take me out Turn it on,
And now my hearts gone cold
And the one who brings it back Is you.
Pick me up.
Are you ever gonna do that?
Are you ever gonna do that?
You know it cuts deap like a knife,
And God knows how much I tried,
And now my hearts gones cold
And the one who brings it back, Is you,
and I just wanna be with you tonight

Kommentarer
Postat av: L

haha jag vill med kunna , hjälp mig så att jag med kan lägga ut toutube klipp ½!!

2008-10-21 @ 10:24:47
URL: http://isaksenlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0