2 oktober

Har du undanhållit något för mig? Har du skaffat pojkvän i smyg,
Josefin? de skulle du väl aldrig göra?

" j /

And I´ll take with me the memories
to be my sunshine after the rain,
Andrea <3


josefiineriksson.blogg.se

Nebil älskar dig "

Vad är det sista jag ser?
Fick mig allt ett gott skratt!



En timmes lektion nu på morgonen, från 10-11,
Helt i onödan. nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 1
då jag ska tillbaka till skolan och göra något test-nationellt prov i engelska.


Sen ska jag ta extremt höstiga bilder på josefin till fotografisk bild. (kan ju åtminstone försöka)
Synd bara att jag glömt bort hur kameran fungerar...



Saknar dig bästi!

Kommentarer
Postat av: josefiiiiiiiiiiiiiin

hahahhaaah du är så störd människa!

2008-10-02 @ 12:39:59
Postat av: iiiiiiiiiida

jag saknar dig min älskling!

2008-10-02 @ 18:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0