Winter just wasn't my season

Imorse gick jag med händerna för ansiktet , påväg till skolan och svor högt för mig själv pga av den "jävla snön" .
& ställde frågan till mig själv 'är dehär något slags skämt ' Jag minns att jag har längtat efter snö,vinter. Ändå får jag en chock när jag ser ett tjockt snötäcke ligga på hustaken. Tänker att det inte borde snöa än - trots att det är julafton om en månad. Jul? Det var nyss midsommar . Tiden bara rinner iväg , utan att jag hinner med  . Jag vill vara förberedd, ändå går jag där på gatan och fryser ihjäl för att jag har på mig för tunna kläder. men jag minns inte hur man klädde sig på vintern, jag stog vid min garderob imorse länge och försökte tänka ut något varmt jag kunde ha på mig, men jag misslyckades . Gick sedan hem för mig själv från skolan, tänkte åter igen hur det kunnat bli vinter så fort.. och så halkar jag och nästan faller omkull .


Tiden går så fort frammåt , Men var är Förändringen ? Det är något jag behöver, en förändring i min vardag.





 I remember the sound, of your november downtown
and i remember the truth, a warm december with you
but i dont have to make this mistake .. and i dont have to stay this way..

if only i would wake..


           

Kommentarer
Postat av: sannis

en bra förändring låter bra (:

2008-11-24 @ 18:02:09
Postat av: ems,

HAHAH JA VILLE SE DIG RAMLA :d

2008-11-24 @ 22:10:13
Postat av: ems,

HAHAH JA VILLE SE DIG RAMLA :d

2008-11-24 @ 22:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0