See this is just a nightmare, so I blink twice



Idag, första gången på länge grät jag, gråter jag. kände redan när jag satte mig i bilen
påväg till kyrkogården att det skulle hända. Varför just idag vet jag inte.
Vill bara att någon ska få mig att förstå, Vill även att andra ska förstå.
att någon ska trycka in den känlsa i min kropp som jag bör känna, istället för ingenting.
Bör inte ens skriva det här. Åtminstone inte Här.



"I wish that I could bring you back
I wish that I could turn back time
Cuz I can't let go I just can't find my way
Without you I just can't find my way"



Kommentarer
Postat av: emmsan

förlorade min bästa vän för några år sedan, jag vet att det är ett helvete, men det blir lättare vet du, även fast det kanske aldrig någonsin kommer bli helt bra. <3

2008-11-13 @ 21:37:29
URL: http://anotherdaaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0