29 november

Varit själv hemma enda sen tidigt imorse, vänder mig om hela tiden då jag tror att någon står bakom mig, eller att dem har kommit hem.

Igårkväll var de mys,film,dricka med josse carro & 2 till i pryssgårn. (y) Galet trött igår, men ännu tröttare idag .
Det är lördag, klockan är 5 och vad gör jag. kanske borde hoppa in i duschen. fixa något att äta. Helst vill jag bara lägga mig i sängen igen.




So I'm pouring some whiskey, I'm going to get drunk.
Yeah, I'm pouring myself some whiskey, I'm going to get real fucking drunk.
I'm pouring some whiskey right now, I'm going to get so, so drunk
That I pass out, forget your face, by the time I wake up.

Kommentarer
Postat av: ante

snyggo :D

2008-11-30 @ 02:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0