18 november

Äntligen har jag fått träffa c.s, som var veckor sedan. & Även josefin .




De påstår att jag ska gå upp 2,5 h innan skolan börjar imorgon, för att gå på räknestuga. dvs, för att jobba matte. hur dom än verkar vända och vrida på de hela så sätter dom den vid en sån dålig tid. antingen 2 timmar efter jag slutat skolan, eller 2 timmar innan ?

Det jobbiga är, att ja vet mer än något annat - hur mycket jag borde gå dit . Jag vet också hur trött jag kommer vara imorgon när klockan ringer 07.30, dvs, att jag kan råka stänga av den för att sova vidare - bara för att jag vet att jag Kan .



Jag ska aldrig mer vända mig från din sida .
hur sent de än må Vara .

hate me, if it feels good
I will never let u down.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0