11 november

Nu sitter jag här i mitt nya rum. Känns kanon. Måste tillägga att jag fått ett myggbett under hakan som jag kliar på hela tiden. Jag har slängt mina rosor, Säkert 20 stycken. Allihop förutom 1.

Har hållt på att flytta rum hela dagen, ändå är jag inte klar. Kan bero på att jag fastna här istället.. i någon timme om inte mer.

Imorgon är det öppet hus på Haga. & Igår gjorde jag något man inte får göra.. lunchade med pappa, dvs att vi åt Kebab. senare på kvällen åt jag Mcdonalds med Josse. Detta är inte vad min mage behöver. Får försöka tänka att man lever bara en gång ..








Kommentarer
Postat av: josefin

oj vad snygg du är kvinna :D

2008-11-12 @ 09:16:26
Postat av: josefin

nej eller, lite ont i halsen men ja va hemma. haha. full fart!

2008-11-12 @ 10:49:18
Postat av: ida

och varför just den rosen? från någon speciell person? :P

2008-11-14 @ 19:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0