Love him till your arms break, Then he lets you down.

Strosa runt på stan med Linnea.
köpte till slut en bikini , Men ångrar jag det ? att jag jämt ska va så osäker..
mötte sedan heidi,  fick för oss att promenera hem till hon i vilbergen,
dock hade jag världens huvudvärk, + halsont så var inte allt förkul.
Vädret svek med !
väl där gick vi och handla, hjälpte till med maten.. Och inte så mycket mer.
hann med att Träffa jonte lite fort med.

Väldigt mysigt väder ute trots regn,
Lukten av blöt asfalt..


Om ja mår som jag vill imorgon
så blir de träning med Skogh vid 11.





image793


Är så svårt att formulera om tankar till ord
men jag tänker på dig så mycket Andrea.

Om du ändå vore här..



Allt det där om att va på väg nånstans
när man är tillbaks där allt började.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0