Bad, bad day !

Alla har vi dessa dagar eller hur ?
Idag var det min tur .

Dagen började dåligt redan från början,
från att jag gick upp ur sängen.


Tog mig till skolan som en zombie,
gick igenom 2 lektioner,
tränade med carro,
solade.

träningsvärken imorgon är inget jag längtar till.


"När man pratar om trollen"
Varförvarförvarför ?

Jag varken orkar eller vill ha det såhär längre .

KUNDE jag reagerat något bättre ?
Det är ju löjligt. hemskt.


Vi får alla hoppas på en bättre dag imorgon.
möte vid 10 , ska ta mig upp till kungsgård.

Fredag är det på köpet ..
men jag tippar på att det blir lugnt i helgen.
så känns det iallafall just nu.


image794


För sannningen är att vi alltid var för fega och när du vaknar är jag borta
med minnet om oss och vi blir aldrig mer än en saga

Vi
Vi borde få en chans
Vi
Vi borde vara dom älskande
Vi, det borde vara vi

Kommentarer
Postat av: n

gumman då :)

2008-05-15 @ 21:40:14
URL: http://natalieeriksson.blogg.se
Postat av: Josse

du är snygg älskling,
och helt underbar.
inte värd några problem

2008-05-16 @ 13:26:05
URL: http://josefiineriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0