5 maj

vad händer..
går till skolan, tar mig igenom dagen problemfritt
men motivationen ? Det är bara slöhet
Inte så mycket lust till att försöka koncentrera sig.
De långa dagarna hoppas man att man har möte
eller att något annat ska komma ivägen så man slipper.
Som imorgon ? men det är för tidigt, det är det.
Så imorgon måste jag ta igenom mig en förfärlig dag.
Känns som evigheter sen jag gjorde det. men imorgon får det bli.

Idag träffa jag (präst)anna. Josse kom till skolan med.
var inplanerat ett möte. men caroline var hemma så
vi boka om det tills nästa vecka. men fick lite saker gjort ändå.


Efteråt gick jag & josefin på stan.
När jag kom hem blev jag hur trött som helst.
la mig i sängen för att kolla på tv men var
inget vettigt så började läsa.. blev ännu tröttare.
så tänkte att jag förtjäna att vila en stund.
vid 9 vaknar jag upp utav att mitt alarm på mobilen ringer..
´Livrädd!

onödig, hemsk onödig fakta
-----



Hur vet man om man förtjänar att vara lycklig ?

image780

Jag saknar så mycket.

Come to me now
And lay your hands over me
Even if it's a lie
Say it will be alright
And I shall believe
I'm broken in two

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0