26 maj

Möte från halv 3 - 5
åkte upp till andreas "grav"
Hade inte spelat någon roll hur länge jag hade stått kvar där.
för de hela hade inte blivit mer verkligt för de.
Att se ditt namn, "andrea cardens bolin" stå där på korset,
Att stå där överhuvudtaget. De kändes så fel..
de borde inte vara du. Ofattbart.

Fikade på färgargården.
välbehövligt prat.
Uppskattas så mycket.
kan inte sätta ord påt.


I promise you
I'm always there
When your heart is filled with sorrow and despair
I'll carry you, When you need a friend.
Josefin&Caroline

image812

Kommentarer
Postat av: totte

jag älskar dig så mycket min vän

2008-05-26 @ 21:07:27
Postat av: Josse

jag älskar dig jag också malin

2008-05-26 @ 23:05:50
URL: http://josefiineriksson.blogg.se
Postat av: Josse

och så skrev jag också: jag finns här lika mycket för dig som du finns där för mig,
men det ville tydligen inte komma med.

2008-05-26 @ 23:06:34
URL: http://josefiineriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0