25 maj

You're still a part of everything I do
You're on my heart just like a tattoo
Just like a tattoo - I'll always have you




Igårkväll gick jag hem till linda där tjejorna satt och drack
efter ett tag mötte jag josefin , gick upp, fortsatte..

vid 10 åkte vi vidare till nån fest,
vet inte varför eller hur men josse fick med mig, tillsammans med 2 killar
vidare.. försökte springa till bussen? Slutade med att vi tog en taxi till lindö.

väl där var det dansdansdaaans.

fick sedan skjuts in till stan,
jag&josse skulle såklart äta mcdonalds. Som tur var träffa
vi emil som senare skjutsade oss hem så vi slapp gå.

lyckadlyckad kväll !
Jag lyckas Alltid.


   


Idag åkte jag , familjen mormor&morfar till nån restaurang och käka.
lite senare gick jag mamma kevin + josefin till sibylla och åtglass :)
Slutade med att josefin som vanligt fick med mig på en promenad
runt eneby. Suck!


image811 






Jag orkar inte ödsla mer energi på er längre.




 


Kommentarer
Postat av: Heidi

oss?

2008-05-25 @ 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0