23 maj

Slö som jag är åkte jag inte till Linnea igår, satt hemma och kolla på talang, + andra avenyn.
Efter mycket om & men så bestämde jag & adel att vi skulle gå promenad så gick  och mötte honom vid 11.
gick i lite mer än 1 timme då vi hamnade utanför Josefin, stog och skrek utan svar men tillslut så ringde ja så satt vi nere och prata lite med hon. slutade med att vi följde med upp när hon höll på att fixa sig. kom hem vid halv 2 då jag satt och titta på sannings ögonblick tills jag somna.

  


Idag väcks jag av carro's sms vid halv 3, HALV 3 ? det är inte likt mig. förstog ingenting när jag tittade på klockan.

Ikväll är det fest.

Kommentarer
Postat av: nina

oväntat så är det med mig;);)

2008-05-24 @ 19:13:38
Postat av: Josse

tur att ja inte ser tjock ut på bilden iallafall

2008-05-25 @ 15:08:03
URL: http://josefiineriksson.blogg.se
Postat av: sanna

jag brukar vilja göra nått i veckorna med då orkar ingen.

2008-05-25 @ 21:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0