2 maj

Igårkväll träffa jag josefin, gick och köpte godis
och hamnade till slut hos mig.
Blev duschen ! haha , efter det såg vi på film.
Big fish.
Kan ha somnat som händer väldigt ofta när jag ser film med hon.

Inatt kan jag säga att jag skrek , sprang upp. ställde mig utanför
min dörr och bara skaka.

mamma frågar: va håller du på med malin?
efter några minuter när ja vaknat till lite frågar jag josefin : vad håller jag på med ?

Hade en marddröm om spindlar kan jag tala om.


Idag har vi bara legat i sängen hela dagen.
Ätit lite pizza också.

Nu rätt sent väntar vi på malin jenna och carro
som har vart och fikat. Lata som vi är så följde vi aldrig med.

image770

image771

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0