18 maj

Igårkväll åkte vi och hämta upp Lian som jag fått med mig till Felix.
Väl där var det trevligt. så ska inte klaga. Onykterhet.

Idag är det som vilken söndag som helst. man vaknar upp med ångest och försöker minnas vad man gjorde igår & dagarna innan det. för att sedan försöka komma på om man gjort något som man kanske inte borde ha gjort. & när man ser ett bildspel av kvällen innan så växer ångesten bara ännu mer.. Men det kunde alltid blivit värre.


annars har de varit tv-tittande
hela dagen. Tiden har gått sjukt fort.
halv 7 ? snart läggdags.
Eftersom det inte blivit någon mat
idag då ingen vart hemma så åkte
ja & mamma ner till mcdonalds fyskäms.
om de slutar regna snart så
Kanske jag går ut och går.
U wish.



"..Vad hände, vad hände, vad hände, vad hände med oss?
Jag trodde jag äntligen hittat nått jag kunde behålla.

Men aldrig att jag låter dig glida igenom mitt
hjärta, för muren jag byggt runt det släpper inte ut nån.
Och aldrig att jag låter dig glida igenom
mitt hjärta, för det är svart och kallt och fult utan dig."


Kommentarer
Postat av: Josse

jag höll på med det under tiden du kommentera ;)

2008-05-18 @ 22:16:52
URL: http://josefiineriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0