12 maj

Nu är de såhär..
Jag malin, hon-som-absolut-inte-kan-laga-mat
skulle agera som kock då ingen var hemma
och jag var sjukt hungrig. Så jag gjorde pomme.
vad hände förutom att dom blev liiiite för brända?
Jo Brandalarmet går igång ! OM ja blev rädd
mitt hjärta dunkade snabbare än nånsin .

som tur var stängde de av sig själv när ja tillslut
öppnade fönstret och satte på fläkten. men då är frågan...
varför gick det igång ? Det kommer väl inte rök ur ugnen ?

Äsch..
trött & allmänt tråkig dag.
Vädret blir dåligare och jag blir på sämre humör.

Ska nog träffa Linus snart.

image792


It's so easy to get lost inside
A problem that seems so big at the time
It's like a river that's so wide it swallows you whole
While you're sitting around thinking about what you can't change
And worrying about all the wrong things
Time's flying by, moving so fast
You better make it count cause you can't get it back

Sometimes that mountain you've been climbing
Is just a grain of sand
And what you've been out there searching for forever
Is in your hands
and when you figure out love is all that matters after all
It sure makes everything else seem So small.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha ae :D

2008-05-12 @ 17:54:01
Postat av: tott

hahahaha ae :D

2008-05-12 @ 17:54:45
Postat av: n

haha va söt du är :)
jo det kan ju komma rök ur ugnen.
take care malin gull.

2008-05-12 @ 19:09:49
URL: http://natalieeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0