1 maj

Vaknade upp tidigt som vanligt
ångestångest.

vid 2 gick jag till josefin.
Gick åt pizza, inte Lite heller !
fy fan. gick hem runt halv 5. suttit
här. Josefin kommer med tröga
ideer om vad vi ska göra.
fotboll. hon + jag ? Lyckat!
men hon är påt som fan.



Gårkvällen var mysig i mitt gamla svärtinge.
jag Älskar det ! verkligen.
senare vidare till en lokal . det fick duga !

deppdepp sova sova.
det var min valborg.

image765

  






Jag saknar pappa
Jag saknar andrea

image769
I love you.


i'm a little bit scared ..
orolig, förvirrad.. tänk om ?


I värsta fall hade jag behövt dig i det här Andrea.


Ni är alla likadana
ser ni inte själva ?

Kommentarer
Postat av: natta

gulliga båda två :) hihi

2008-05-03 @ 16:12:13
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0