3 mars

Jag var nog tröttare än
tröttast i morse
Anteckna?

Det ända jag har gjort idag är att sovit
& det känns inte allt för bra att ja börjat
sovit efter skolan igen för vilket liv
är det & hur bra kan man sova på kvällen?
Svindåligt!

jag är nog bäst på att deppa ner mig
alla dessa låtar
hur lyckas dom ?
hur kan dom påverka så pass mycket ?


Massor med pugg
tills i morgon
tur att jag är så bra på att ta
tag i det. not

 
Ingenting utav detdär betyder någonting längre.
Läskigt hur allt förändras


Since u went away its been like one year
but it just dun seem like yesterday we were still together
time has passed and things have changed so
why do i feel this way


when i be with somebody else i push them away
tell me if time should make a change
then why do i feel the same
i know i gotta move on but im so addicted to u..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0