28 mars

Minnesstund för Andrea igår.
Hemsk känsla att stå där bland allt tyst folk
Du är så omtyckt av alla.

Efteråt åkte vi tjejer till stan,
åt, sola osv.. sen åkte jag hem
till linnea var där några timmar
tills jag åkte hem till heidi
där maten nästan var serverad ..
nejmen hon stog och lagade mat
när jag kom. efter det blev de
bakelse, för att senare gå ner till
ica och köpa vitlöksbröd+tacochips
började titta på enfilm, the dead will tell
som var riktigt bra. Blev att jag sov
där så vi började titta på någon annan
film med men den var för psyk förmig
gav mig magvärk så jag ville bara sova.

image711

Vid 11 väcks jag av min lillebror som
säger att pappa kommer och hämtar mig
vid halv 12 för då ska vi käka ihop.
Jag som skulle sova lääänge idag
eftersom jag inte gjort det på fleraflera dagar.
Efter vi åt åkte vi förbi Andrea så tände ja
ljuset i lyktan.

Nu sitter jag och väntar på idapida mylove
saknat hon. ska ner mot stan sedan vet jag inte.


Förövrigt kommer det dagar då jag saknar dig
Undrar om jag ens finns med i dina tankar längre..
Eller om du glömt bort, att vi ens existera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0