26 mars

Började dagen med att vara hos alexandra i några timmar med
carro & linnea. Carro färgade håret, som vanligt? känns nästan
som om det är de enda vi gör. men gud så snygga vi blir

 




Var nyss förbi dig.
(kändes som jag skulle halka och slå ihjäl mig
både på dit & hemvägen, är så överdrivet halt ute!)
Det var så fint.
Går förbi massor med människor som undrar
vad som hänt, Och varför..
Vad kan jag svara på det?
varför andrea, underbara underbara du..
varför gjorde du det? önskar jag kunde hjälp dig
eller förhindrat det, på alla sätt.

Det jobbigaste var att gå därifrån
känns som jag sviker dig.




Imorgon vid 2 kommer vi iallafall vara där
jag vet inte hur många, och det spelar ingen
roll för mig.
Andrea, som jag sa., jag älskar dig så otroligt mycket!

image709

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vart är det? vill så gärna hälsa på =(

2008-03-27 @ 10:25:04
Postat av: malin

Det är utanför Andrea i haga

2008-03-27 @ 12:20:12
Postat av: Elin

Jag beklagar. svårt att förstå.

2008-03-27 @ 14:19:19
URL: http://www.elindavidsson.blogg.se
Postat av: Anonym

jag kan inte ens tänka mig hur hennes vänner & famlij känner just nu, för de är så hemskt. jag känner inte ens andrea, men jag har förstått att hon var en underbar person. jag beklagar verkligen..

2008-03-28 @ 14:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0