16 mars

fest igår
fick klara mig utan mina tjejer som valde
att sitta hemma och tråka framför melodifestivalen
istället. har ej träffat dom på hela helgen.

men jag hade kul ! jag lyckas nästan jämt ha kul.
Idag mår jag förjävligt rent ut sagt
sovit otroligt lite o i en säng som visa sig vara
SVIN obekväm på köpet! jag är så trött så ja inte
vet vart jag ska ta vägen


& Ångesten blir bara större & större
imorgon börjar APU:n
vilket betyder att jag kommer vara borta
från min klass i 5 veckor,
Men det är inte det som stör mig mest
utan det är att ens behöva gå till det
där jävla dagiset tänk om jag inte trivs alls ?
men nu behöver jag ej åka ända ut till krokek iallafall.
Dock så ligger dagiset för nära för busskort
men för långt bort för att gå.
Gud det är ju för underbart.
Vill aldrig att det ska bli måndag.
jag mår dåligt.



Stand up boy,
I shine so bright when you're around



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0