We're just two lost souls

Sitter här och lyssnar på akon - Come back to me

" Going crazy my heart is breaking
I can't sleep at all
Trying to get throught this
Don't know how I'll do this
I know that I only got my self to blame
But that doesnt help to ease the pain "

Varför sover jag inte?
Alldeles för mycket tankar far omkring i mitt huvud.


"Detta" skulle glädja mig ett tag framöver.
Denna kväll.
istället blev de rena motsatsen.

Är det såhär det ska vara? såhär det ska behöva kännas?





En rädd & tårögd malin fick nyss väcka sin lillebror
för att han var bara tvungen att döda den stora spindeln
i hennes rum.
& lite tidigare på kvällen var det en otroligt stor harkrank.


Annars så har jag varit i gränna idag.
eller på visningsö. Var rätt så trevligt.



Jag sitter fortfarande och väntar.
Idiot. jag vet. Du sa det ju själv.

Tack!
det var dehär jag behövde för att ge upp.




Måste bara säga att vi verkligen borde ha åkt.
vi verkar stanna kvar i norrköping med Skitväder.

Regnet verkar komma hit istället. Eller jag vet inte.
alla sidor visar trots allt olika.



Nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng och
hoppas på att morgondagen känns bättre.

Det är ju ändå Fredag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0