20 juli

sitter här och försöker skriva om gårdagen.
men jag kommer inte på vad jag ska berätta..

Heidi skickar sms och jag blir påmind av saker
jag hade glömt bort.


Iallafall..
jag åkte och hämtade upp Linda lisa moa
så åkte vi hem till frasse i lindö och förkröka 
där med alla killar. sen gick vi vidare till en annan
fest.  heidiskrutt kom också och jag blev glad <3


suttit med en stor sverigehatt i över en timme nu
som min bror satte på huvudet. Annars snurrar allting,
Fortfarande ! huvudet hänger inte riktigt med.
så snart blir det sängen.


äsch. kommer ingen vart när jag försöka skriva.
Tar det senare. här snackar vi bakis.

Kommentarer
Postat av: LIAN

Sv: japp de va lisa :p

2008-07-20 @ 15:57:40
URL: http://natalyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0