Odräglig?

Va gör jag nu ? sitter och smsar med en person som ja inte träffat på ca 2 år.  men jag kom ihåg han, visst kom jag ihåg han! Jag och josse har varit på lokalfest. Gratis Dricka! (ursäkta stavningen) kommer säkert ta bort dehär inlägge t imorn. men de får jag ta då. Jag tror vi hade rätt kul. jag har ätit mackor, satt fint kan ja ,lova. ja borde sova. har pratat med alle & carro med. mina bebisar. FULL FART barra! kör hårt
ja ångarar mig för jag är så pinsam.. men somsagt, Det tar vi imorn. så blir de när man är odräglig



desutom har jag ett annat ställe jag skriver på. men det tänker ja inte berätta än.
jag saknar linnea.. & heidi. kom hem, och ha tid! Sluta jobba.
förövrigt är de hard work work på måndag som gäller för min del.


& Igår .. mm, de kunde ha gått! Folk alltså. ert fel.
Nu lämgtar ja till halmstad - tylösand. together we made it .


Jag hoppas allt blir som planerat.
Vi behöver det. och jag behöver er. mina bästa.

Odräglig åter igen. Onykter. Nu säger vi hejdå. Puss!

Kommentarer
Postat av: na

haha knäppunge :D hoppas du hade kul i alla fall!

2008-07-06 @ 12:36:30
URL: http://natalieeriksson.blogg.se/
Postat av: Josse

HAHA CP! :D du är så knasig <3

2008-07-06 @ 12:40:38
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0