Everything I've ever known gets swept away

Sitter här som vanligt, har sätt på step up. Ge mig honom NU!
Borde måla naglarna, är bara klar med en hand. men kommer säkert ta de imorgon.
Upp&hoppa vid halv 7, längtar inte. Självklart så kommer jag inte kunna somna heller.
ännu bättre !

Om de blir bra väder imorn ska jag bada med carro efter jobbet.
Bara därför kommer de inte bli sådär speciellt bra som man hoppats på.

Skulle inte förvåna mig..

Har alltid hatat söndagar.
söndagar är alltid tråkiga, alltid deppiga.

Vill bara somna nu och vakna upp imorgon
med solen skinandes in genom fönstret.
Men är nog inte ens värt ett försök. 


"hope you're doing fine out there without me
‘Cause I'm not doing so good without you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0