But I would walk 500 miles..

Lyckades träffa sanna&linnea lite snabbt på dagen. Kändes som jag inte kunde sluta prata! och linnea som bara stänger av öronen hela tiden. haha.


Vid 9-10 kom carro carro & jenna hit så tog vi cyklarna för att ta oss hem till någon max.
Hur kommer det sig att jag garvar så mycket med er? helt sjukt!  Speciellt på dit & hemvägen.


Nu är jag trött. för en gångs skull(!)
Beror ju dock på att jag gick upp vid 10 imorse för att vi
skulle bestämma oss om vi skulle åka imorgon eller inte.
 Men jo somsagt, Jag ber att de ska vara bra väder nästa helg !


Kommentarer
Postat av: sanna

skönt att höra :)

2008-07-17 @ 23:59:41
Postat av: Josse

du är kanske för kort annars..

2008-07-18 @ 02:30:13
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0