5 juli

Så va hände igår? jag&carro, min partypingla, min totte. åkte ut till skärkind.
att vi bara kände ca 3 pers gjorde inget, inte att carro var onykter och jag mer nykter
än aldrig förr heller! Det ändrades självklart väl på plats. 
min partypingla nummer2 tog sig även dit. Josse! & jag hade riktigt trevligt. på alla sätt. eller?

Väldigt lång bil-tur hann vi med också. med väldigt många pauser ! Oense blev vi också.
men va gör det. jag tycker om er ändå J&C.


  

Nu väntar jag på att Carro ska komma hem så hon kan skicka alla bilder :)
Förövrigt är jag ensam hemma då alla är i.. valdermarsvik? stavas de så. hm.




Nu börjar jag skriva om onödiga saker. ikväll blir det fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0