14 juli

Blev inte mer än ca 2 timmars sömn inatt. om jag ens somnade helt. för när jag gick upp kände jag mig inte ett dugg utvilad.

Idag fick jag åka upp själv till andra våningen och städa. Jag trodde att hissen stanna!!
Och jag är så lättskrämd på det där stället.. (bacchus) Det är så stort! Så för varje lilla
ljud hoppa jag till och när mamma kom så stanna hjärtat i några sekunder. Hon skrämde
mig rejält. för att inte tala om min egen spegelbild!  Och när självaste chefen kommer
och bara ska säga mig en sak, jag Skriker! Ah här snackar vi RÄDD va..


Nu har vi vart och köpt massor med grönsaker så jag kan göra sallad
& ta med mig, för här ska de badas! (Om carro vaknar någon gång.
ska nog ringa och väcka henne snart.)




 Duschen väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0