12 juli

Igårkväll kom Linda moa & bea hit lite fort innan vi åkte vidare till lindö till lite trevligt folk.
Väldigt konstig kväll förövrigt, blev nog inte riktigt som planerat men jag tror vi hade rätt
kul ändå. Kom dock inte i säng och kunde sova förrän klockan 7 imorse,
vilket innebär att jag sov bort nästan hela dagen då jag gick upp vid 3.

  

Carro skogh är påväg hit nu & jag antar vi ska åka till blacka senare.
Dock inget pepp här inte ! är på tok för trött och seg. men vad gör man inte..


Frågan är också vart det bra vädret försvann
då det var sol när jag försökte sova imorse &
nu Spöregn, åska?


Stort Grattis till Linda också som fyller 17 år idag  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0