studiedag

Kom inte iväg förrens vid halv 5, lika sena som vanligt!
Heidi kom efter ett tag och gjorde oss sällskap
jag hittade Ingenting. medans både heidi&linnea gjorde det, känns bra!
verkligen.. lite panik ja.

efter ett tag kom linus hit
var inte igår va?

Nej.
gud ja måste bli bättre på att trösta& få personer på bättre humör.
men jag var ju duktig på det förr? Jag lovar.

skyller på att jag själv var så glad idag.

Imorgon får du gråta mot min axel om du så skulle vilja boobi <3


Slutar vid 12 imorgon och bästa nina ska hjälpa
mig med valen, hoppas jag? annars har jag gått till skolan i onödan.

Är inte helt frisk än men de går mot de bättre hållet..



Kommentarer
Postat av: nina

haha det gjrode ja såklart ;D;D & vi har valt dom bästa valen;D

2008-01-25 @ 15:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0