Purple rain

Passet vi skulle köra var fullt, vi kom faktiskt 15 min innan. Träffa på älsklings-linn som hade tänkt göra samma sak, men som sagt.. fullt. jag&carro gick och solade och jag tänkte att jag skulle känna mig någolunda bra, så jag Gick hem, 20 min!


& så är lovet slut, redan? Känns som om det inte har hänt någonting. Jag minns inte en enda dag. Ja, har väl hänt fåtal roliga saker men inget som lagt sig på minnet. Vad har hänt? Vad gör alla egentligen?

förra lovet hade vi så mycket planerat hela tiden, & Du gjorde så jag aldrig var ensam. har jag dock inte varit nu heller & det tackar jag tjejorna för. Men ändå, det är skillnad, det är tomt på något sätt! kan någon fylla ut det?

Vet inte varför jag kommit in i 'behov av någon' stadiet. Säkerligen för det är vinter. Bara hoppas sommaren kommer fort då för jag kommer aaaldrig att hitta någon.
 
Jag är glad över att jag har josefin, för hon är den enda.. förutom jag, som inte har någon. kan inte förstå, alla är så kära & lyckliga, eller håller på att bli (Linnea) & ja, tro det eller ej. jag är glad för din skull! Kanske är jag bara avundsjuk. jag erkänner. men du får absolut inte bli som dom andra ! du får inte tappa ditt glada humör och sitta hemma varje Helg som om ni vore gifta. Bra :)


image571
 





I never meant to cause you any sorrow
I never meant to cause you any pain
I only wanted one time to see you laughing
I only want to see you laughing in the purple rain

I never wanted to be your weekend lover
I only wanted to be some kind of friend
baby I could never steal you from another
it's such a shame


I know times are changing
it's time we all reach out for something new


Kommentarer
Postat av: L

Det har jag redan lovat :)

2008-01-06 @ 19:21:06
URL: http://linneac.blogg.se
Postat av: J

vi får ta och skaffa oss en varsin pojkvän tycker faktiskt jag..

2008-01-07 @ 09:16:31
URL: http://josefiineriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0