My eyes are painted with regret, and I dont need it!

om Du kunde se mig med samma ögon som förut

Faktum är det,
att du mig inte alls


Önskar nästan att
tiden inte skulle läka alla sår
utan snarare tvärtom.

Ja, nästan
tänk om.

Sitter och lyssnar på Colbie caillat - droplets
& har gjort hela kvällen olika verationer på youtube osv
för jag började älska den låten igår. Ja

" I'm leaving you
I'm not sure if thats what I should do
It hurts so bad
I'm wanting you but cant go back
Trying to find, to find
That all elusive piece of mind
Stuck here somehow
Shrouded beneath my fear
And now I dont need it "

Sitter desutom här & tar min astmaspray stup i kvarten eftersom den inte värkar hjälpa?
& för första gången på länge tar ja den flera gånger om dagen & har gjort
i flera dagar men antar det har med förkyldningen att göra.
Är frisk förutom halsen! ont gör den nu. ont, ja ontont.

Snart ska jag sova
men först måste jag duscha.

Dont think, just do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0