If i could turn back the hands of time

Har kommit in i detdär stadiet då tanken: tänk om, tänk om inte.. kommer upp ständigt.
då jag i mina tankar försöker formulera om mina ord så jag kunde valt dom rätt.
För tänk om inte..

Tänk om jag kunde sagt något annorlunda
tänk om jag kunde agerat annorlunda
istället för att ta det hastiga beslut som jag
gjorde som var det dummaste i mitt liv.

För tänk om jag inte hade sagt något?

Försöker styra bort tankarna mot annat
men dom kommer på något vis alltid tillbaka..


Tänk om man kunde gå tillbaka i tiden och ändra 1 ögonblick
Bara ett.

Skulle vara allt som behövdes.
För jag vet nu precis vad jag skulle gjort
& precis vad jag skulle sagt

men Nu, 11 månader senare,
nu har det gått för lång tid


Om jag  bara kunde agerat annorlunda

Jag hatar mig själv för det.









Jag försöker!
'
Men det är så lätt att falla tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Jessica

vet preecis, tänker sådär ofta :/ vet precis vad ja ksulle gjort o inte gjort för att de skulle funka . men de är ju försent nu :(

2008-01-27 @ 21:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0