9 januari

Någon som vill gissa hur de gick med träningen?
JA, didnt do it ! stängt för hela veckan.. (som jag sa, jag skyller på de carro)
nej men mår inte bra, tror jag kommer bli sjuk när som helst.
Ont i magen har ja haft också men Nu har de äntligen gott över.


Legat och titta på one tree hill, säsong 5, 2 avsnitt med te & fika som mormor bakat.
Det är fortfarande lika bra!

Ja på funderar på om ja ska bada, tända ljus
Har inte badat sen, ja.. över 10 månader. sjukt!
Men antar ja måste ta tag i det (det är ju faktiskt mys)
såsom jag måste ta tag i andra saker med!

image580

somebody can't breath without you, it's lonely


Att leva på hoppet,
är det fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0