8 januari

Börjar med att säga GRATTIS LINNEA, igen!


Fikade med heidi sanna emma carro alle & självklart linnea.
Efter att sanna & carro gått till sina pojkvänner(!) så gick vi andra på stan
& ja köpte mig en t-shirt och underkläder.
Det gör än alltid glad.

Kan säga att mitt i allting fick jag västa glädjeruset
det började pirra samtidigt som jag kände mig nervös
och så otroligt lycklig

but i don't know why..
Solade sedan med heidi.


   


När jag kom hem så mublerade jag & mamma om rummet helt
Jag antar att det duger, har inte riktigt bestämt mig än
Kan säga att det var nog de äckligaste ja sätt, bakom säng, data, tv
USCH & fy så enormt dammigt och en jävla massa skit
ae kände mig så otroligt äcklig överallt! måste nog bli
bättre på att städa.
Men det är ju sånna stället som man inte tänker på.


Sitter nu men huvudvärk, hoppas den inte håller isig för
ska träna med carro imorgon eftersom att vi skulle "fira" Linnea idag.
men bättre firning (säger man så?) Blir det en annan Dag! :D

Frästen så åt jag lunch med pappa idag <3


Igårkväll när jag inte kunde sova så läste ja Boken under ytan
Jag älskar att läsa men hatar det samtidigt,
antingen känner man sig lycklig för att de är lyckliga eller tvärtom
men så tänker man 'om det ändå kunde vara så'

Äkta kärlek.
Jag dog!

haha ja, ska nog försöka sova nu
Kiss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var lycklig för du kom på att du är kär i mig, och vill bara säga "malin johansson POTT!"

2008-01-09 @ 01:07:49
URL: http://linneac.blogg.se
Postat av: malin

haha du är störd ;D

2008-01-09 @ 16:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0