7 januari

Hurra för en as-jävla-hor-magvärk som ja haft exakt hela dagen, inte vetat vart jag ska ta vägen ett tag för de gjort så Ont konstant, speciellt efter jag ätit.
Men vet exakt när det känns såhär.
Skulle sätt på film hos ante men de fanns det absolut ingen ork tilldå jag tydligen hade somnat på sista lektionen fast jatrodde ja bara vilat. men insåg när dom prata om nåt & hade skrivit saker på tavlan och ja undra varför dom bytt samtalsämne att.. hade fel.

Efter mycket om & men, åkte ja till banken, apoteket med mammi & sen till biblioteket då ja tog med mig hem 5 böcker, nörd som jag är !


Har sovit från 7 - 11 nu, Hatar när man absolut inte fattar vilken dag det är.
jag trodde jaa försovit mig då ja såg en gång att klockan var över 9 och ja börja 9.40

& Linnea skickar sms "vi fikar imorn"
men jag fattade inte om det var IDAG eller om det var imorgon på riktigt,
tog en lång stund att koppla.


Somsagt, nu måste jag försöka sova Igen.
Kiss

Linnea 17 år imorgon, grattis skitunge!

image574

.

Är det värt det ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

taaaaack :d

2008-01-08 @ 14:24:22
URL: http://linneac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0