6 januari

Jag vet inte vad det är med mig. Igårkväll / natt hade jag absolut inget att göra..
vid klockan 1 skulle jag gå och typ lägga mig. men gjorde
Allting förutom det. tex, bara satt i sängen och .. gjorde inte ett skit.
Eller hittade min gamla mp3 & lyssna igenom låtarna, kollade i mitt fotoalbum
& läste gamla tidningar + annat. Tänkte för mycket också,
Alldeles för mycket. visste inte vart jag skulle ta vägen ett tag.

men bestämde mig för att rycka upp mig när jag ändå inte kan göra något åt saken & gick och tvätta bort sminket runt 3.

& Idag blev jag väckt massa gånger av sms, men gick inte upp förrens 3 heller då ja hörde att mamma kom hem och kände mig tvungen.
& det känns inte allt för bra. för, hur ska jag kunna somna inatt? HUR ska jag komma upp vid 7 imorgon bitti? Chansen är väldigt liten. ja.


Vid 5, HÖR PÅ DETTA: då ska jag till friskis och träna med caroline skogh. Ovanlig syn, kan förstå er.
 Tro inte att det kommer bli en vana för mig detdär. ;) hur mycket jag än skulle vilja


image569

Detta var nog 1 bland dom bästa dagarna år 2007.
Du,jag,augustifesten, 20+, melody club, sprit, & ett alldeles sjukt men perfekt
avslut på natten. haha ! just löööv u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0