4 januari

Somnar alldeles försent på nätterna, eller rättaresagt, kan knappt somna överhuvudtaget..
Vaknar skapligt sent på dagen (när jag inte blir väckt av telefonen) så det gör de ju inte lättare
för mig att vända tillbaks på dygnet!


Igår åkte jag pulka med Heidi alexandra & jimmy,
kände att man var tvungen att passa på när de kom så mycket snö.

var dock tråkigt så gick tilbaka till heidi ganska fort igen & ångbasta och åt tacos!

Vad har hänt annars..
Vattenpipa hos alle med en jävla massa tjejer i onsdags.


Kan inte förstå att det är helg redan, och när den är över så börjar skolan igen?
Tänk om bf1a bara kunde liksom förvandlas till 9b2 igen, skulle vara perfekt!

Desutom så håller jag på och bli sjuk trorjag,
kännt mig sjuk i flera dagar vilket hindrar mig från att sola & träna
(tro det eller ej, ja skulle faktiskt ha tränat igår!)



image565

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0