27 januari

vid Fem igår åkte jag & heidi hem till linnea där emma och sanna var,
Började dricka osv.. vid 8 tog vi bussen till kvarsebo.

Det sjuka är att jag nästan aldrig minns om jag hade roligt eller inte
men Jag vet med mig att tråkigt var det iallafall inte

vet bara inte varför jagfick för mig att jag ville åka hem?
+ att jag Linnea gick med på det frivilligt?

Varför linnea, Varför åkte vi hem?

nej men vi missa nog inget ändå.

Självaste födelsedagsbarnen såg man inte allt
för mycket utav heller.

Linn jag hoppas Vår present kommer till användning ;D


Sov alltså hos linnea,
ville ha mcdonalds menhon skulle laga mat istället
vad var det, kebab? Det såg iallafall konstigt ut
Men duktigt gjort helt klart!

Jag ville egentligen bara sooova sova sova

Idag vakna vi redan vid 10,
linnea kunde knappt sitta upp, Mådde som hon förtjäna
helt enkelt ;) vid 2 kom Emma till oss, åt pizza sen åkte jag hem.

image594

http://maalinjp.bilddagboken.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0