22 januari

Tror att jag mår bättre idag va,
Febern måste ivarjefall ha gått ner
men kan ju va som igår - att den kommer på kvällen

Halsen var iallafall pain imorse
sjukligt ont och låter som ja bara piper när ja pratar Ja.

& så det här jobbiga med individuella valen?
vad ska man välja? jag skulle pratat med någon
om engelskab&matteb, som Alla säger är så viktigt
MEN om man knappt klarar A kursen hur ska man
då klara B? Lägligt att ja blir sjuk menar jag
då valen ska vara klara tills på Fre.

Blir så onöööjd med allting.

Är i behov av sällskap.
känns ensamt.


Your eyes are so blue
I can't look away

Kommentarer
Postat av: nina

jag ska hjälpa dig på torsdag lilla malin;) haha

2008-01-22 @ 17:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0