20 januari

I fredags var jag hemma hos mig med mina älsklingar
, Linnea heidi carro ida (adam) drack och körde massa singstar
vilket var väldigt roligt. vid halv 11 drog vi till en 18-års fest i vrinnevi
där var de också Lyckat. fick skjuts hem senare & ida sov här

  

Igår var jag hemma hos linnea (med carro&alle) och mös med film,

Idag gick jag upp vid 9 för att kolla på cup i mässhallen med heidi
kom inte iväg förrens vid 11 ungefär. 6 timmar utan mat är jag inte
riktigt van vid men jag klarade mig väldigt bra ! vid halv 5 gick vi
och skulle ta spårvagnen men när de stog 9 min bestämde ja mig för att gå.

Inte gått den vägen på jättejättelänge,
& förr gick ja där nästan varje dag.
kändes knäppt. Ohja..


"..Och talat om för alla mina vänner
Att sista kortet är lagt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0